Maar liefst 89 renners (een verdubbeling ten opzichte van de eerste editie) deden donderdag op het Voorjaarscongres mee aan alweer de tweede DJP sponsorrun, dit maal voor Mentaal op de Kaart. We startten de run dit jaar, na een heuse warming-up waaraan de hele zaal meedeed, vanaf het podium. De renners konden kiezen of zij 5 of 6.7 km rondom de oevers van de Maas en door het centrum van Maastricht wilden afleggen. Angela Carlier, een van de initiatiefnemers van Mentaal op de Kaart, nam de cheque (van toen nog € 7.752,50) in ontvangst.
We willen nogmaals alle renners en sponsoren bedanken voor hun inzet!
De sponsorrun werd mede mogelijk gemaakt door de NVvP en Psyfar.





