Op zaterdag 11 oktober lopen wij, team De Jonge Psychiater, mee met de sponsorwandeling Walk & Talk om het Museum van de Geest te steunen.
Deze wandeling wordt georganiseerd door het Museum van de Geest, in samenwerking met Kleine Hans en De Jonge Psychiater. Met deze actie vragen we niet alleen aandacht voor het museum, maar stimuleren we ook het gesprek over mentale gezondheid.
Loop jij met ons mee?
Door mee te doen steun je het Museum van de Geest én draag je bij aan het zichtbaar en bespreekbaar maken van mentale gezondheid in de samenleving.
Kun je niet meelopen, maar wil je wel helpen? Dan kun je ons team ook sponsoren met een donatie: https://steunmuseumvandegeest.community-fundraising.com/





